kubrayylmz 37 haftalık hamileyim boyu 40 41 cnm le uyumlu şu anda 55 56 cm miş hemen hemen 1 ayı daha var dogana kadar 60 cm olur belki de geçer ailede hiç uzun da yok bi yandan sıkıntı olur mu diye düşünüyorum neden bu kadar uzun anlamadm
esraMom1 kubrayylmz hayırlısıyla kucağınıza alın🙏🏻 60 santim ciddi bir boy ama ölçümler bazen yanlış çıkabiliyor doktorunuz olumsuz bişey dedimi
MuratveKubra kubrayylmz valla kuzum 60 cm doğan bebek hiç duymadım da görmedim de. 3 haftada 5 cm uzamaz yani mümkün değil. Max 55 cm olur diye düşünüyorum
ikincimucizemmmm kubrayylmz valla benim oğlum 53 cm doğmuştu hastanenin en uzun bebeği demişlerdi 52-53 duydum da 60 cm hiç duymamıştım
kubrayylmz esraMom1 oda şaşırdı ama baştan beri eklemleri uzun diyodu bugün ki doktor daha çok şaşırdı stajer doktordu gerçş ama 56 cm boy korkutmuyor degil beni
kubrayylmz nurdane3504 ben 54 cm dogdum ama şu an 167 yim 55 cm dogsun ona razıyım ama daha hemen hemen 1 ayı var ndaha uzarsa bide
MuratveKubra Nurasl valla bilemedim kuzum benim eşimin boyu 1.98 ben 1.70 oğlum 53 cm doğdu ve hani çok uzun olduğunu söylüyordu doktor. 60 cm aklım hayalim almıyor. Acaba ultrason cihazında yanılma payı var onunla alakalı mı. Sağlıklı olsun da önemli olan o. Uzun boyun zararı olmaz sonuçta
yelizb Nurasl canım fl uzunluğu kaçmış.benim de uzun dedi ama 29 haftada 43 cm dedi.hani 50 55 arasında olur en uzun heralde.bilmiyorum ki allah nasip etsin de hepimize 🙏
spaceship Ultrason ölçümleri hatalı olabiliyor, en nihayetinde karnımızın içinde, su içinde ve düz durmadıkları için bebişler. Kilo da aynı şekilde, +/-500 gr derler.
Gamzeakd kubrayylmz benşm oğlum 35. Haftada 51 cm doğdu herkes şaşırmıştı 😅 takma bemce 60 cm olmaz bazen ultrason cihazları da farkediyor🥰
Temiz_bebek kubrayylmz canım benim bebeğim de kilosu ve boyu önde gidiyor babası dayıları da uzun benim kızımın Allah’ın izniyle yaparsın doğumunu korkutma kendini hiç
Eegurefeoglu kubrayylmz yani genetikte varsa olur benim eşim de 59 cm doğmuş 4 kilo 100 gram da ağırlığı varmış 😂 boyu şuan tam iki metre uzun boylu olacak demek ki bebişin sorun olacağını düşünmem endişelenme bence
MuratveKubra Nurasl ben sadece kendimin duymadığını dile getirdim şu ana kadar duyduğum en yüksek rakam 56 cmdi. Bir şey demedim yani. Önemli olan sağlıklı olması. Yukarıda da belirttiğim gibi benim doktorum da çok uzun olduğunu söylemişti çocuğumun ki eşim 1.98 53 cm di. Genetik sonuçta
Alps kubrayylmz yani usg ölçümlerinde yanlışlıklar olabiliyor,özel olarak bişeyle besleniyo musunuz merak ettim, ya da genetikleriniz nasıl 😄
MuratveKubra kubrayylmz valla MAŞALLAH canımın içi🧿 ne güzel boylu poslu bir bebişin olucak. Bir de uzun boy genetik olarak daha baskın