Hastane çantamı tamamladım gibi. Ufak bı iki parça kaldı. Biri de bez 🤦🏻♀️ Hem karar veremiyorum, marka konusunda Prima pampers pure mu, yoksa Sleepy bio natural mı, hem de beden ne almalıyım acaba erken mi diyorum 2-5 kilo mu yoksa direk 3-6 kilo mu 🙄 bebeğim 30. haftaya girdi bugün, salı gün kontrolümüz vardı, şuan için 1481 gram. Eşim de ben de iriyiz, doktorum da hem erkek bebek hem de genetik etken anne babaya bak bi diyor, yani demem o ki ufak tefek bi bebiş olmucaz muhtemelen. Onun icin bedenler arasında muallakta kaldım. Öte yandan acele etmeyip doğum zamanı mı alsam kilo ve gelişimine göre. Kafamda deli sorular 🥳 Ama her halükarda özellikle tecrübe etmiş annelerden marka konusunda yardım istiyorum. Sızdırmazlık vs Prima mı yoksa Sleepy mı sizce neye yönelmeliyim?