Edaaguleer Kızlaaar 34. cü haftasında olup benim gibi yatakta dönemeyen var mı 🙈 ve tahmini doğum yapıcağınız tarihler belli mi ?
Tanyelitanya Edaaguleer 38+4 yataktan paraşüt açıp inesim geliyor ama o haftalarda aynı şekilde ve artık hoş geldin uykusuzluk diyebilirsin 😇😇
Tanyelitanya Ohaezgi sağlıkla gelsin ufaklık ben normal doğum istediğim için hala bekliyoruz ufaklıkta direniyor gelmemek için perşembe günü kontrol var gelmezse bakalım sezeryana döneceğiz muhtemelen
Edaaguleer _Ftma_ Benimde normalde 18 mart demişlerdi ama şimdi 1-5 mart arası doğar diyor doktorum 🙈
Ohaezgi Tanyelitanya amin inşallah cümlemize🥰💜 34.hafta erken daha neden gelmesi için sezaryen olcaksınız normal doğum olcaksa 38-39 haftalara kadar yolu var
Edaaguleer YaseminBatrk Yooo aslında şun normal doğum gözüküyor ama öyle dedi beklemez o güne kadar dedi anlamadım bende 🙄