Herkese merhaba arkadaşlar 🙏
bu benim ikinci doğumum
ilk doğumum bebek büyüklüğünden dolayı çok zor olmuştu ama çok şükür şimdi 20 aylık bir kızım
1 aylıkta bir kızım var 😍
Öncelikle doğum kendine has bir olay olduğu için lütfen yazılan şeylerden etkilenmeyin 🙏
39+5 de geldi prensesimiz
eşim sürekli yürümelisin hareket etmelisin diye söyleniyordu bende çok üşengeç biri olduğumdan hiç yürümedim etmedim daha doğrusu zaten evde çocuk var onunla ilgilenmekten ev işleri filan fazlasıyla yoruluyodum
Bu gebeliğimde ilkinde olduğu gibi herşey normal ve güzel gidiyordu normal doğum oldu
eşimle yürüyüşe çıkalım dedik saat 15:00 gibi tam üstümü giydim kapıdan çıkıcaz birden midem bulandı kusma hissi geldi lavaboya koştum öğürdüm sadece sonra birden kasık ağrısı girdi sıcak bir duş aldım hemen sonra biraz yatıyım dedim midem hala bulanıyor bu arada.
Yattım ağrılar gelmeye başladı saate bakıyordum 5dakika da bir geliyordu bekliyim dedim hissettim doğuracam dedim ama evde çekmek istedim ((ağrıları evde çekmek güzel içinizi rahatlatsa da her zaman doğru karar olmuyo) ağrıların bir anda 5dakkada bir gelmesi beni çok şaşırttı
düzensiz bekledim neyse 4 saat çektim artık iyice sıklaşınca eşime gidelim dedim annem de bizimle
gittik kontrol filan derken 3cm açıklık yatıralım dediler yatışım yapıldı yanıma sadece annem girdi
kontroller filan derken ebe geldi suyumu patlattı ve baktı ki bebek içime kakasını yapmış
ben ilk doğumum da kendi sancımla doğum yapmıştım bunda da suni sancı istemedim çünkü kendi sancınızı bir şekilde çekiyorsunuz dayanıyorsunuz ama suni sancı o kadar kolay değilmiş
bana hızlandırmak için doğumu suni vericez denildi e tabi kabul ettim bebeğim iyi olsunda ne verirlerse kabuldum suniyi aldım ağrılar daha acı verici hal aldı o kadar yoruldum ki bacağımı kaldıracak halim yoktu yürü diyolar bebek büyük olduğu için aşağıya inmiyo ama halim yok diyorum nefes zor alıyorum ayağa kalktım kusuyorum ebe geldi çok iyi dedi geliyo dedi
tabi kakasını yaptığı için sürekli kontrole geliyorlar
Saat gece 00:00 5 ebe doktor karışık geldiler kontroller yapıldı 9cm açıklık artık ıkın alalım dediler
ilk doğumdan tecrübeli olduğum için iyi ıkındım ama bebek büyük uzun boylu gelmiyo karnıma bastırıyorlar canım yanıyo bir an gerçekten yapamıcam diye bağırdım
doktor kalk dedi tuvaletini yapar gibi yap dedi kalktım o pozisyonu aldım daha kolaymış 2 kere iyice ıkındım doktor aferin devam et dedi
ilk doğumum da 4 kilo doğurmuştum ve kilosu hesaplanamadı için çok yırtılma olmuştu
bu doğumda da aynısı olacak diye çok korktum
son kez ıkınırken geldiğini hissettim kendimi bıraktım ebeler hemen başta kafası çıktı sonra birden çıkında o an herşey bitti ne acı ne bişey 🙏 hemen temizlediler ağlamadı başka bir yere götürdüler kontrol için benim dikişlerim atıldı hissetmiyosunuz zaten sonra kalktım hemen Defnemi getirdiler aynı ablası gibi çok tatlıydı 3850gram doğmuştu
doğum zor olduğundan sol kolunda küçük hasar oluşmuştu ama emzirdiğim için hemen toparladık çok şükür 🙏 şimdi 1 aylık tombik bir bebek 😍😍😍
Allah isteyen herkese nasip eylesin 🙏
sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 😍😍😍