Sevdae ben hamileligimi ögrendigim gun doktor verdi ilk gebeligimde ne yasadiysam onu yasarmisim o yuzden verdi ama kullanmadim ilk sonra 9 unci haftamda tansiyonum baya baya duştu kullandim yani kisacasi ben sizin gibi duzenli kullanmadim bi tansiyonum ciktigi yada dustugu zaman kullandim ama öyle kulanmamam gerekiyomus doktorum oyle dedi bugunden ihtibaren duzenli kullancam 16+5 haftalikken dyzenli baslicam iste