yusufbebekk447 Kızlar tuzlu bir şey yemiyorum ama aşırı canım su istiyor ağzım kuruyor günde ne kadar içiyorum bilmiyorum ama yarım saatte bir bir bardak 2 bardak içiyorum .pazartesi 37 haftalık oluyorum.
begummm26 yusufbebekk447 Ben 1 günde bi damacana suyu yarıya indirdim hatta yarıdan da az kaldı. Yatmadan önce 2 büyük bardak içiyorum sonra malum uyanıp wc tekrar 2 bardak gündüzleri içtiğimin haddi hesabı yok zaten😒 su çok önemli ama fazlası zarar şekerime baktırcam bu kadar fazla normal değil 🤔🤷🏻♀️
Bilge44 Mutlaka şekerinize baktirin su💦çok önemli ama fazlası zehirler ve böbreğe çok fazla yük biner yazık. 2.5 litre su idealdir hadi bilemediniz 3 litre olsun. Aman dikkat edin 🥰👍🏻💦
Kahvekolik Bende cok iciyorum her icmemde 500 ml lik bardağı bitiriyorum gece kalktigimdada ayni şekilde iciyorum agzimda surekli kuruluk hissediyorum iki gun once sekerime baktirdim normaldi