Gamzeakd Tugba__- benim de dün biraz kasık ağrım vardı . Kontorulümde vardı iyimişiz valla .. hayırlısıyla zamanın geçmesini bekliyoruz 🥰 alışveriş yapmamak için zor duruyorum 😂
korkmazkubra Tugba__- midem cok bulaniyor benim 15+5 benim kasıklarım agriyor. Bu arada cinsiyetleriniz belli oldu mu ?
Raymalifalitiko Tugba__- ben bu gece karnımın üstüne yatmışım sancim vardi uyandığımda.. birsey olmamıştır değil mi ? Kanama falan yok
Nura6 O bütün şikayetleriim bitti çok şükür ☺️ Karnım büyüyor bi an önce hareketler başlasın diye bekliyorum 😍😍
Tugba__- Nura6 oh maşallah maşallah benim birtek bulanti kusmam kaldı onun içinde prilam devam 😊 bende bekliyorum heycanla özellikle yatağa uzandimmi daha çok aklım karnımda belki hissederim diye ama gün içinde fark etmiyorum daha erken gerçi ole ama olsun 🥰
snowpress Nura6 aynı durumdayız,karnım cıkmaya başladı cok daha enerjik hissediyorum kendimi çok şükür ama hareketler ne zaman olacak acaba hissettiğimde ayırt edebilecek miyim merak ediyorum 😍
Tugba__- aylul0 rabbim şifa versin bebiş büyüyor ya rahimi genişlettiği içindir ınşaallah merak etmeyin
Nura6 Tugba__- inşallah kısa zamanda bulantınızda geçer ☺️ Ben ilk 3 ay çok kötüydüm birde çalışıyorum iş yerinde de çok kötü oluyordum 😞 hareketleri hissetmeyince acaba iyi mi diye merak ediyoruz işte en yakın zamanda hissederiz umarım 😍
Tugba__- Gamzeakd allah sağlık versin ben 9 şubatı bekliyorum ebebegim kıyafetlerinde indirim olucak alicam dayanamiycam daha fazla🤭😅😊
Gamzeakd Tugba__- yaaa bir oğlum var okul açılsa ben gidip biraz gezerim yavaş yavaş ebebeği diyorum ama 🥰 şimdi kız olacak kız çocuğuna baya alınacak şeyler var 😂😂 çok heyecanlı
Tugba__- Gamzeakd oyy maşallah doğru kız genişleri cicili bicili şeyleri bissürü annesi 🥰 allah nasip ederse benimde oğlum olcak heyecanliyim çok ilk bebiş alışveriş için oyuzden hemen koşmak istiyorum herkez çok şey alma diyor ama bakalım 😅
Gamzeakd Tugba__- o çok şey alma diyenlere bakma . Bana da dediler çok alma alma almadım çocuk doğdu her dk üst değişiyo koyafet az yıka kurut bekle çok zor olmuştu. Alıcam bu sefer doya doya 🥰
Tugba__- korkmazkubra benim de bulantı kusma devam prilami bırakamadım oyuzden erkek olcak ınşaallah sizin bellimi 😊
korkmazkubra Tugba__- gidemedim doktora antalya ya yeni taşındık sayılır çok doktor bilgim yok Bi türlü nasip olmadı kalp atışını duyduk kan testleri idrar testleri yaptırdık daha sonra tekrar gidemedik nasipse inşallah haftaya gidicez 😍
Nura6 snowpress bende daha enerjiğim gezmek alışveriş yapmak istiyorum 🥳 inşallah yakın zamanda hissederiz 🤩
Tugba__- Raymalifalitiko allahın iznyle birşey olmaz ınşaallah bende yatıyorum bu konuda youtubeden dr banu çiftçi hamileyken nasıl yatılır videosunu izliyin çok güzel anlatmış o 😊