ipekursat Melis54 25+2 deyim su gibi akıntım var ptesi kontrole gidicem bakalım idrarı mı tutamıyorum enfeksiyon mu bilemiyorum hiç
Bsmlh Melis54 ben 25 hafta geçen hafta tahlıl verdım sorun yoktu bugun verdım enfeksıyon cıktı yarın kontrolüm vardı ılac yazıcam dedı
Melis54 ipekursat ya benim öyle değilde arada böyle soğuk alınca oluyor 🙈 çok değil herhalde normal 🥰
ipekursat Bsmlh ahh ya yıldım gerçekten o kadar çok su içiyorum ki enfeksiyon olmasın diye tuvaletten çıkamıyorum ona rağmen bi akıntı var.Bakalım bende ptesi tahlil vericem.Enfeksiyon için kızılcık suyu öneriyolar aklınızda olsun bi araştırın isterseniz
Bsmlh Melis54 bende 2 haftada bır yaptırıyorum canım ilki erken dogdu bunu en basından hep tahlıller yaptık ama 1 h arayla cıktı
Bsmlh ipekursat amin inşallah cümlemize inşallah her gün korkuyla durdum bu hafta yarın dr kontrolüm var benımde🤲 Hayırlı haberler duyarım ınsallah
ipekursat Bsmlh ptesi akıntıyla ilgili bilgi alınca paylaşırım sizinlede,vesveseler endişeler aklımdan bi türlü çıkmıyo Allahım içimize ferahlık versin❤️
Bsmlh ipekursat ben yarın kontrolüm mutlaka sorar yazarım sizede 💐 sizde yazın artı eksı bilgi alısverısı olur