sue92 Son haftasında olup hiiiiç doğum belirtisi olmayanlar?? Gözüm yollarda sancı bekleyeceğime inanmazdım🙈
Alps sue92 son 4 😴 dün adet olacakmış gibi bı his oldu daha da olmadı 😄 bekle dedi gitti ben beklemediiiimmm o da gelmediiiiii 🎶🎶🎶
Zmra-13 sue92 valla bende aynıyım benimde doktorum sancın var ama nasıl hissetmyosun diyo doğum belirtisi tık yok bende
sue92 Alps bende 37.haftada olmuştu çok yoğun adet sancısı. çarı muyanesi oldum o hafta sonra bi daha olmadı🤦🏻♀️
Alps sue92 sancı gelse valla sevinirdim ama sadece his oluştu doluluk gibi bişey böyle. Artık sıkıldım beklemekten. İyice umutlandım dün öyle olunca, her gece bugün dogurucam diye yatıyorum 🥴 yani korku da var işin içinde bekledikçe daha kötü oluyor