Vahide-azra 3babylovep hayır bağışıklığınız var korunuyorsunuz yani ama dr bilgisi alsanız daha iyi olur tabiki
Tugce-123 @FatmanurSancak hepatit b ye karşı bi dönem aşılanmışsınız. Daha bile yüksek olması lazım bu değerin. Korkulacak bişey yok. Yüksek olması iyidir yani
YazeeL Tugce-123 Vahide-azra kan sonucundan anlıyorsunuz sanırım benim de hgb kan değerim düşük Ferit’in düşük kandaki Demir seviyem çok yüksek Demir bağlamada düşük
Vahide-azra YazeeL demirin düşmüş evet canım, takviye alman lazım ama dr sormadan alma ben maltofer kullanıyorum dr onu önermişti
Busraaa16 YazeeL merhaba geçmiş olsun benim bilgim yok ama instagramda Dr Çağrı Gülümser her soruya yanıt veriyor. Ona sorabilirsiniz 🌸
YazeeL Doktorun biri ferro sanol kullan dedi biri kullanma dedi kime uyacağımı bilemedim ne yapmalı sizce
Tugce-123 YazeeL minimal Demir eksikliği anemisi var sizde. Hamilelik haftanızla alakalı belki ilaç başlanabilir
YazeeL Tugce-123 devlet hastanesine gidiyorum pek takılmıyorlar hızlıca bakıp gönderiyorlar içim içimi de yedi kaç gündür çok saolun
Tugce-123 YazeeL bir doktor olarak söylüyorum. Çok şart değil bencede. Ama kullansanız da zararı olmaz elbetteki.