tkrj19 Happy_Mother benim de bebeğim boynunda kordon varmış aşağıya tam inememiş bu sebepten normal doğum çok istiyordum fakat sezeryan olmayı tercih edicem riske girmek istemiyorum
Dudumrtk Happy_Mother benim de aynı durum var kordon dolanmış pazartesi 40+1 olcaz suni sancı ile normal doğum denicez
Boncukbeyinannesi Happy_Mother bazı doktorların paylaşımlarında görüyorum normal doğum sonrası bebeğin boynundan kordonu cozuyorlar
Happy_Mother Dudumrtk peki tehlikeli falan dedi mi doktor benim çenesinin ve boynun orda kordon var allahım güzel doğumlar nasıp etsin sizede kolay doğum nasip etsin
Dudumrtk Happy_Mother tehlikeli demedi zaten bebek içeride burundan ya da ağızdan nefes almıo dedi sadece kordon yukarda tuttuğu için kanala inemio sancıyla denicez dedi Bi arkadaşım aynı şekilde normal doğum yapmış Bi sıkıntı olmamış İnş bizlerde sağlıcakla kavuşuruz bebişlere 🙏
Happy_Mother Boncukbeyinannesi evet benşmde takip ettiklerim arasında var böyle kordon dolanmasıyla ilgili videolar ama kararsız kaldım ben çocuğuma bşrseh olursa doğum esnasında diye
sinannuray aslında çok korkulacak birşey değil bende o şekilde doğum yaptım doğum çok anî gelişti biraz morarmıştı önlem amaclı 3 4 saat falan yenidoğan yogunbakima aldılar takip edip yolladılar bir sorun olmadı çok şükür
Happy_Mother sinannuray bilmiyorum kafam çok karıştı hep basından beri normal doğum isteyen biriyim doktorda öyle söyleyince kararsız kaldım alşahım size bağışlasın yavrunuzu sağlıkla büyütün
cgelmas Happy_Mother benim de dolanmıştı 33.haftada sonraki haftada çıkmıştı kordonu sizin kaç kez dolanmış ve kaçıncı haftadasınız?