Kızlar 19+1 deyim. Iki haftadır göbek etrafında seyirme şeklinde bebek hareketini hissediyodum. Ama her gün değil. Iki günde bir üç günde bir olarak. Mesela en son iki gün önce baya bi seyirdi karnım akşama kadar. Sonra kesildi. Daha da hissedemedim. Normal mi, bu durum. Her gün hissedilmiyormu başlarda. Sizde nasıl olmuştu?