Bebeğimi gidiyor akşam şiddetli adet ağrısı gibi bir ağrı başladı birazda lekenlenme oldu uyudum uyandığımda kanama artmıştı ve açık renkteydi ağrım devam ediyordu ara ara sancı giriyordu doktor baktı beta degerim 340 a düşmüştü anlamıştım zaten kimyasal düşük dedi yat dinlen dedi bebeğim gidiyor onu çok sevdim minicikti daha beş haftalikti bana çok şey kattı çok şey öğretti çok çok zor Allah kimseye yaşatmasın