Melekanne2606 Bu hafta nasıl geçicekk hiç bilmiyorum 😂 çok heycanlıyım ve çok sabırsızım 🥰 yavruma kavuşmaya çok az kaldı 🥰 var mı bugünü bekleyen gelin beraber bekleyelim🥰🥰
tkrj19 Melekanne2606 bende normal doğum olma ihtmalini düşük tutarak çünkü bebeğimizin kilosu biraz var o gün sezeryan düşünyoruz 😅😍
Asude967 Melekanne2606 bizimde aynı gün bugün son kontrolümüze gittik testlerimizi yaptırdık covit dahil beşiğimizi hamağımızı aldık e bebekten kurduk bekliyoruz heyecanla
Melekanne2606 Asude967 Bizimde bugün son kontrolümüz oldu testleri yaptırdık bi covid testi kaldı onu da perşembe günü yaptıracaz 🥰Bizimde herseyimiz hazır bi eksik oğluşummm o da cuma günü gelicek nasipse 🥰
Beyra0212 Melekanne2606 kilosu ne kadar acaba benim kızım da 37+6 ama kilosu fazla dedi doktorum. Eğer 4 ü geçerse sezaryen dedi suan 3700
Melekanne2606 Glakky1 Bende yaaa o kadar heyecanlıyım ki ne kadar anlatsam da yetmiyor sabırsızım korkum yok sadece ona kavuşmak istiyorum 🥰🥰
Melike2 Melekanne2606 yaa benim 19u dedi ama sancım var 12sindede alabilirim dedi çarşamba netleşcek çok heyecanlıyım 🥰 aynı gün doğurursak yürüyüşte karşılaşırız 🤣🤣 hayırlısı olsun canım sağlıkla kucaklayalım inşallah yavrularımızı 😍😍
Melike2 Melekanne2606 benim kilosu geriden geliyodu ya canım o yüzden 19una verdi ama sancım var bide baskı var o yüzden beklemicek heralde
Melekanne2606 Melike2 Yaa inşallah 12 i olur da karşılaşırız seninle 🥰 sağ Salim alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah 🥰