Kumru_02 Enson bat 13 Ocak nezamn test yapmalıyım sizce 😊 ben 13. Şubat yada 14 de ypym diyorum adet olmazsm
Kumru_02 Ortmenanne16 ya benim büyük ihtimalle âdet olmaya yakınken oldu yumurtlamam daha yakın işte bilmiyorum aşırı birguby arayla da ilişki önerdi doktr 🤷🤷 ama 14 Şubat iyi demi cnm
Kumru_02 acabakim cnm büyük ihtimalle benim yumurtlmada âdete yakın oldu hani oyuzden erknmi daha diye😊