Happymam Oykummmm o haftada biz 2.300 grdık canım meyve ve kuruyemişleri çok tüket onlar direkt bebeğe gidiyor😍
Mom8 Oykummmm normalde sabit nokta atışı bir değer yok canım belli bir aralık var mesela o hafta için 1600-2500 kilo arası her bebek normal kabul ediliyor
Sevmmmm Oykummmm 2285 33+3 tüm. Ancak her bebek farklıdır doktor gelişim geriliginden bahsetmediyse üzülmeyin
Asude967 Oykummmm 2100 dük biz suyum az olduğundan bebek kilo almamıştı 10 gün geri dedi doktorum 36 da 2650 bugün tekrar gittik 37+1 2950 haftaya cuma Doğum var nasipse 3 kilo olsa yeter sağlıcakla gelsin yavrularımız inşallah
edyr Oykummmm Benim ilk 2 çocuğum 2500 gr doğdular. Şişleri inince 2300 e düştüler. Ama sonrasında tosun gibiydiler 🤣 Takmayın kafanıza. Sağlıklı olsun bebişlerimiz gerisi önemli değil ☺️ hem ufak doğan bebekler çok daha çabuk toparlanıyorlar 😉
Ozlemserrt Ben sat tarihimi tam hatırlamıyordum tahmini olarak i tarih yazmışlardı 32 haftalığız ona gore ama bugün kontrolüm.vardi sürekli 2 hafta önden gidiyordu sat tarihimizi değiştirdik 34 hafta olarak girildi 2.800 gram 44 cm de boyu😊
Esra2580 Oykummmm 33 de kontirole gittik 3 gün önce 2.500 dedi 35 de tekrar gidicez bakalım ben 1 ayda 1 kilo almışım oda bebeğe gitmiş 🙏 aslında kilo çok önemli değil önemli olan sağlıkli olmasi