Eslina175
Benim de geçen hafta 31+4′te 2250 gram çıktı. Şekerim çıkmadığı için doktorum sorun olarak görmüyor hatta gelişimi güzel dedi. Ben de 5 kiloya yakın doğmuşum genetik olduğunu düşünüyorum. Yani aslında şeker yoksa bebek sağlıklıysa sorun edecek bir şey yok. Normal besleniyorum ama bebeğime yarıyor 🤰🏻