Kuyumcu Evett şimdide 14 hfta sorunsalıyla gelıyorum kızlar benım ara ara bel agrım oluyor ve ıkı gundur karnıma agrılar gırıyor sızı seklınde bıcak saplanır gibi geneldede sol kasıgıma olur mu ki yahu 😂
ikizcanlarim2021 Kuyumcu 13+5 bende de kasıkta aynısı oluyor doktor normal demişti günde 2-3 defa oluyor saniyelik canım ağzıma geliyor ama
yusufbebekk447 Üstte kalsın diye yorum yapıyorum . bana olmadı hiç o şekilde kaşık ağrısı 36 haftalığım.Ama burada ağrı yaşayanlar çok fazla .bu şekilde post açanlar yani