SeherHidayet 31 e 2 de gittik kontrole nda ye bağladılar bundan sonra her geldiğinde olcak bu dedi yarın bi yüzden randevudan önce gidip önce nts ye gidicem
Fatmafatma Nts de herkes girmese de oluyormus cunku eger bir sorun yoksa bebegin herseyi normalse ultrasonda doktor gerek duymuyorms banu ciftcinin videosunda ole diyordu bi izleyin isterseniz
guzel Cnm önceden 32.haftada başlıypkardı artk 34. Haftada istiyomuş doktor ama gene de doktpruna sor
Beyza12344 35 haftamdayım hiç girmedim kontrol tarıh ım 37. Haftaya denk geliyor anca o zaman girerim belki doktor ultrason da bakıyor gerek görmezse istemiyor
beyzanur06 30. haftada girdim ilk olarak doktor sikayetlerin varmı dediginde iyi degilim sancılarım var dedim ultrasondan sonra nstye gir bakalm bi dedi
beyzanur06 30. haftada girdim ilk olarak doktor sikayetlerin varmı dediginde iyi degilim sancılarım var dedim ultrasondan sonra nstye gir bakalm bi dedi