Kızlar dün gece uykumdan aniden uyandım sol tarafıma yatıyordum aniden iki bacağımın ikisinede ağrı girdi ama gerçekten çok kötüydü sanki kaslarım kasıldı yada Bıçak sapladilar sanki ağlayarak uyandım ağrısına neden böyle oluyor anlamıyorum varmı bu şekilde sorunlar yaşayan?