Seftali1 bende hıc bir hastaneyı kötülemek asla istemem ama ablam da birsey yoktu doğum yapacaktı sedyeyle yatırmışlar ameliyat hane de batikon sürmüşler karın kısmına saatlerce doktoru sedyede yatarak beklemiş o sogukta zaten elleri de bantlıyolar sedyenın bantına ondan sonra daha doğurmak ıstemedı tabi her hastane farklıdır