Pkzctz bana da ilk gebeliğimde doktor öyle söyledi çok üzülüyordum muayeneye gidince tartıya çıkmak istemiyordum pilatese de gittim çokça yürüdüm ama yine de toplamda 25 Kg aldım. Önüne geçemedim kilonun. Ama doğumdan sonra hepsi gitti bende kendimi uzdugum ile kaldım. Kiloya dikkat etmek çok önemli elbette ama benim doktorum biraz kalbimi kırmıştı sen kendini üzme diye paylaşmak istedim