pamukpamukoldum Benimde ilk bebeğim düşmüştü ve çok ağlamıştım her kes bana üzülme yine kalırsın dediklerinde hamile kalmak o kadar uzak gelmişdiki bana,ama çok geçmedi yeniden hamile kaldım ve şimdi 3 cü bebeğime hamileyim,demem oki vazgeçme dua et,İn şe Allah çok geçmez yeniden hamile kalırsın😊