Kızlar doğum için memleketime annemgilin yanına gidip orada yapmayı düşünüyorum eşimde öyle istiyor şuanlik. Aradaki mesafe fazla tabi . Şimdi ben kaçıncı haftamda gitmeliyim uçakla giderim . Birde bebeğe ayriyeten annemgilde kalırken için de beşik almak lazım dimi ? Düzeni nasıl ayarlicaz yapanlar nasıl planladi acaba 🙋🏻♀️