E-K-D Elif3534 benimde hiç bulantım olmamıştı lekelenmelerim de olduğu için sürekli yedim yattım oturdum hareket de edemedim yürüyüş falanda yasaktı ilk aylarda da aldım şimdi 30. Haftamdayım bol bol almalara devam :)
Elif3534 E-K-D saldık önünü alamıyoruz 😅 hay Allah’ım vucüt nasıl değişiyor. Ama geçici bir durum 💞 tadını çıkaralım.
Vscomedya Elif3534 bende siz gibiydim bebek susam kadarken ben kilo aldım sürekli çok dikkat edin sonlarda uğraşıyorsunuz ay nolucak 2-3 kg dan demiştim
Elif3534 Vscomedya sanırım erkek bebek ve bulantı olmayan durumlarda çok kilo alınıyor ☺️ Evet şimdiden dikkat ediyorum. Tatlıyı kestim zaten pek tüketmiyordum