Glcnaksy Gebelikte magnezyum olark ne kullaniyosunz kızlar ben yeni başladım 32 haftaligim magosit yazdı doktor sabah akşam dün kullnadm ama anksiyetemi panik atagimi arttirdi gece sabaha kdr yatamadm
Bireylulmasali Glcnaksy Allah Allah ben de bir haftadır kullanıyorum huzursuz uyanmamın sebebi o mu acaba?
[silindi] Glcnaksy doktorum bana magnimore vermisti benim agrilarim falan azalmisti. Gece yatmadan 1 saat once iciyordum. Bir yan etkisi de olmamisti.
058elf Glcnaksy 21. haftamdan beri kullanıyorum ama ara ara çnkü çok ilaç var içmeyi unutuyorum öyle bi etki yapmadı doktoruna danış istersen canım
Glcnaksy Bireylulmasali bana da öyle verdi akşam icip yattım daha doğrusu yatamadm çok kotu oldum bugün aile hekimine de bı danisicam gerekirse sadece gündüz bı tane alicam o geceyi bidaha yaşamak istemyrm😞
Mom5 Alla alla bende dün ilk defa başladım böyle bi depresyonik hava mı desem uykum var havası mı desem acaba o mu yaptı yav. Bana sadece günde bir defa dedi.