Ozgeuci Kızlar 39.haftaya geldim ne sancı ne belirti var bebişim 3,5 kilo doktor gerekirse 41 e kadar bekleriz dedi suni sancı ve sezeryan istemiyorum neler yapmalıyım?
Mom8 Ozgeuci 40ı geçirme bence canım boş hurma squat ve yürüyüş yap açıldı açıldı yoksa al suni sancıyı veya sezeryanı çünkü 40+0 dan sonra artık bebek için riskli dönem başlıyor