dilaradurmazz Arkadaşlar 35+1 haftalık hamileyim ayaktayken bir den sol kasığıma bir ağrı girdi gecmiyorda hic sancı böyle bir şey mi
Ortmenanne16 dilaradurmazz düzenli girmesi lazım bir kere girip kalmaz sancı. Duş alın o sizi gevşetir birazda olsa.
Tahaninannesii dilaradurmazz belli aralıklarla düzenli olmuyorsa yalancı sancı oluyormuş. Bir de uzanınca falan geçiyorsa o da yalancı sancıymış. Benim ilk gebeliğim gerçi ama böyleymiş🙈
Sahika8989 dilaradurmazz degil cnm uzaninca asla gecmez ben oyle dogurdum 4 gun once ya 4 gumdur karnima agrilar girdi belime falan ama bildigin agri yani bende saniyorum bebek yapiyo megersem sanciymis