Birumutturyasamak 6 haftalık gebeyim kalp atışına doktor zayıf dedi düzelir mi sonradan bu durumu yaşayan var mı 😔 haftaya salı tekrar çağırdı
Purpura26 Birumutturyasamak keşke doktora sorsaydın kalp atışı zayıf demek risk anlamında mı yoksa bu haftalarda normal mi diye şimdi burda ne dense için rahatlamaz 😔
058elf Birumutturyasamak canım çok küçük bebek duyulmaması ya da zayıf olması normal 7-8 haftalarada daha rahat duyarsın. Bende 6+1 de karından duydum çok azdı vajinal dinleyelim daha rahat duyarız dedi gerek yok dedim 8. haftmda gitmiştm maşallah gümbür gümbürdü o zaman
Sermec27 Birumutturyasamak tam 6 haftada bebeğin kalp atısı zayıf dediler bana Allah nasip ederse 19+1 haftalık hamıleyım
cipiti Birumutturyasamak aynısını yaşadım 6.haftada kalp atışının çok az olduğunu söyledi bir hafta sonra tekrar çağırdı diğer hafta gittiğimde normale dönmüştü içinizi ferah tutun 🌼🌼
Birumutturyasamak Purpura26 ya sordum aslında skinti mi yani dedim hayır dedi kalp atışı var ama zayıf istediğim gbi değil dedi hafta tekrar gel dedi okadr içim sıkılıyor ki anlatamam
Purpura26 Birumutturyasamak Belki de kalp atışı sesini dinletebilmek için öyle demiştir. Zay7f olduğu için şuan duyulmuyor gibisinden. Daha çok küçük haftaya büyür daha iyi duyulur inşallah
pamukpamukoldum İnşalh düzelir moralini yüksek tut olurmu Bebeğini ço sev nolur Benimkinin kalbi durdu ve aldılar Yanlısla karnımı seviyorum Nolur cok sev bebeğini Keşke karnımda olsada sevsem
Birumutturyasamak Purpura26 iyi düşünmeye calsiyorum ama elimde olmadan ağlayacak gibi oluyorum sürekli korkumdan kalbim küt küt atıyor 😔 Allah sağlıklı şekilde nasip etsin herkese
Derinmaviozkn Stres yapmayın sakın bebeği etkilemeyin güzel düşünün bolca dua edin Allah sag salim kucagınıza almayı nasib etsin
Birumutturyasamak 058elf 058elf umarım benimde öyle olur canım çok tedirginim ilk gebeliğim oyuzden tecrübem de yok korkularım da çok 😔🌸
Sermec27 Birumutturyasamak ben kanamadan dolayı da hastahabede yatmıştım o dönem 6+4 e kadar zayıftı hep sonra tekrardan 9+6 haftalıkken kontrole gitmiştim düzrlmişti o zaman
058elf Birumutturyasamak sen gönlünü rahat tut canım benim🌸 benimde ilk gebeliğim 27 haftalığz ama yaşadıkça geçmişte kalan haftalarımız tecrübe oluyo 🤗
oglum0603 Benimde kalp atisi 6. Haftada zayifti 7+4 te tekrar gittigimde normal atiyordu korkma canim yeni atmaya basladigi icin oyle az olmasi cok normal.
Birumutturyasamak 058elf doğru söylüyosun Ama insan korkuyor işte hep bisey olucak diye rabbim kimsenin duasını çevirmesin inşallah 🤲