Bayanlar anca müsait olabildim pazartrsi gelen nişan gece 3.5 gelen suyun ardından nihayet bugun normal doğum la özlem aselimi kucagımıza aldım. Saat 5 ten saat 7.30 kadar kadar sancım sürdü. Son saati inanılmaz zordu Ama şuan sorsanoz iyikide normal doğum diyorum. Hem şuan kızımla ilgilenebiliyorum hemde dikişlerim yok. Sadece alttan 3 dikişim var şükür. Normalde hiç korkma yın sorularınız varsa cevaplayablrm