Mminnak Merhaba hanımlar ilk gebeliğim boynumda küçük küçük et benleri çıkmaya başladı. Çok moralim bozuldu başına gelen varmı doğumdan sonra geçermi 😔
Susamcan Mminnak bende de aynı sıkıntı var boynum ve göğüs altımda çok çıktı bende bekliyim atlatan var mı acaba
ys2021 Mminnak bende de aynı problem var malesef kendiliğinden geçmiyor doğumdan sonra sağlık ocaklarına gidip oksijen karışımı gibi birşey varmış ondan sıktırıcam o şekilde düşüyormuş hem göğüs altı hemde boynumda hatta göz kapağımda bile var🤦🏻♀️
Pelusss Ay benim de aynı göğüs çevremde çıktı 4-5 tane . Tehlikeli sıkıntılı bir durum değildir di mi
Mervefdnc16 Mminnak Ay yanlış mı yaptım bilmiyorum ama ben stresten ilk gebeliğimde hep kopardım boynumda çıkmıştı bi kaçtane, doğum yaptım 3 sene oldu hiç biley kalmadı koparmasaydım dururmuydu bilmem bu gebeliğimde olacak mı acaba 🤷♀️🤦🏼♀️
Hasretayla41 Mminnak aynen bende de göğüsümde boynumda var sadece bende mi çıkıyo acaba diye merak ederdim doktora sormayı da hep unutuyorum
yenianne140920 Mminnak benimde boynumda çıktı sanki çıkacak 2 3 tane daha var geçen biri hızlı kilo alımından dolayı oluyor dedi ama bilmiyorum
Sumsumm Mminnak benimde boynumda var. ! Ya bu belirtiyi bile yasiyorum ya yasamadigim belirti yok. Boynumda kucucuk bussuru var bi kac tanede kolumda var