Kupecicegi_38 Kızlar 21+4 hamileyim. Hala bebegimin hareketini hissedemedim😔 1 aydir kontrole gitmiyorum pazartesi kontrolum cok merak ediyorum bisey mi oldu diye. Bi kac defa pit pit hissetmistim simdi bic yok
Son_17gun Kupecicegi_38 anca canım ilerde daha iyi hissedersin korkma endişe etme bir şey olmaz Allahın izni ile 🥰
Kubra3525 Kupecicegi_38 aynı haftalıgız bendede öyle çok hissedilmiyor anca hareketsiz yattıgım zaman az az bu haftalarda normal 25 haftadan sonra net hissederiz inşallah
Magnolina Kupecicegi_38 32 haftaligim şimdi de dursun diye dua ediyorum herşeyin zamanı var merak etmeyin sağlıklı ise sorun yok
yildizfero01 Kupecicegi_38 24. Haftadan sonra rahat rahat hissedersin inşallah 28.haftadan sonra tam belli olur inşallah
Kubra3525 Kupecicegi_38 bende öyle 😀😀 hareketsiz kalmaya çalışıyorum nerdeyse nefes tutunca anlaşılıyor😄 o da kuş çırpıntısı giibi bişey