Ozgetulga 18+2 haftadayiz .bugün kontrolüm vardı böbreklerin normal boyutunun üstünde olduğunu ama korkulacakbirşey olmadığını söyledi doktor renkli ultrasonda detaylı bakılır dedi şüphe düşürdü içime bilgisi olan varmı?birde bu haftada kilolar ne olmalı ?
Tahaninannesii Ozgetulga erkek bebeklerde genelde oluyormuş böbrek genişlemesi. Gebelik boyu takip ediliyor genelde kendiliğinden geçiyormuş zaten. Yeğenimde de vardı geçmişti doğuma kadar. Bana da demişti doktorum detaylıya da girdik bir sıkıntı çıkmadı 36.haftadayım şuan