juliet2021 Ben dün e bebek’e gittim bu model için ama ordaki görevli 9-36 olanı önerdi 0-36 kg olanı çok güvenli değil dedi benimde aklım kaldı. Ayrıca chicco ve römer markaları daha iyiymiş 3. Olarak da joie dedi