EsmamM18 Ceren25 benim son 2 haftam da aşağı indi göbeğim. Ama normal doğuramadım zorunlu sezeryan oldu.
Busramusti Ceren25 herkesin düşmeye biliyomus dünde iki kişi bana göbeğin biraz aşağı düşmüş dedi heycan yapmaya başladım 🙈🙈 bugün kontrolüm var ne dicek doktor çok merak ediyorum
spaceship Esosun aynaya bakınca belli oluyor bariz veya fotoğraftan 😊 önceden göğüs altımdan top gibi başlayan karnım, şimdi doblocu göbeği gibi böyle aşağı sarkıyor. Göğüs altı boş 😊
Esosun spaceship ben hep doblolu enişte gibiyim😂 bende fark yok o zaman bide daha küçüğüz heralde ondan🤣❤️
Ceren25 spaceship elini koyunca göğüs altindan o bosluk hissediliyo yani 😊 annemde yengemde göbeğin düşmemiş dediler 😅 oyüzden baya merak konusu oldu benim için ☺️
Oysul spaceship Merhabalar 🙋♀️ne zamandan beri indi göbeğiniz ? Ben de 34+6 yim birkaç gündür aşağıda hissediyorum ama erken bana öyle geliyordur diye düşünüyorum bir yandan da 🤷♀️🤷♀️
Ceren25 EsmamM18 bakalım benim incekmi 🤔 benimde şuan normal gözüküyo ama tabi kısmet hersey bebeğim ve benim için hayırlısı neyse o olsun 🌸
spaceship Ceren25 hıhı ben de merak ediyordum nasıl ya göbek nasıl inecek ki falan diye ama, midenizin rahatlamasından bile anlaşılıyor. Ben yemek yerken tıkanıyordum, şimdi çok rahat yiyorum 😁 elimi göğüs altıma koyunca böyle orası yumuşak, eskisi gibi değil
Ceren25 spaceship anladım canm benim çok sağol ☺️ mide yanmam cok oluyodu şuan yok ama doktorum döndüğünü söylemişti muhtemelen oyüzden
Ceren25 Busramusti herkesin hamilelik süreci aynı olmadığı gibi bu durumda aynı sanırım 😊 kac haftaliksin
Busramusti Ceren25 35. Hafta biticek yarın döndü mu bilmiyorum dönmeden de karın aşağı düşer mi onuda bilmiyorum çünkü bana dönmedi gibi geliyo yan duruyomus gibi hissediyorum hareketlerinden