Seydaparlak vallahi önceden 19 haftalık bi düşüğüm var. şimdiki bebek 26+3 oldu şükür, serklajlıyım düşük tehlikem doğuma kadar sürüyor ful yatıyorum. Günde 3 progestan 2 tansiyon şimdi birde şeker ilacı kullanırsam bilmiyorum. İdrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanıyorum. Magnezyum ve vitamin ilacını da sayarsanız günde şimdilik 9 hap içiyorum o da şimdilik. Haftada bir de proluton iğne yaptırıyorum. Bende olumlu olacak bi taraf kalmadı vallahi yaşayan ölü gibi kaldım böyle 🤷🏼♀️ Napabilirim peki hiçbişey sırf o sağlıklı doğsun diye bizde kendimizden ödün veriyoruz ne yapalım annelik de böyle heralde