Bugün kontrole gittim 6 haftalık gebeyim kalp atışını duyacaktık fakat doktor zayıf atıyor dedi istediğim gibi değil dedi ve 4 gün snra tekrar çağırdı. Kesede bebeği gördük ama kalp atışı zayifmis bu durumu yaşayan varmi sonradan düzeliyor mu çok kötü oldum ağlamaktan harap oldum çok korkuyorum