bebeklerim2 Ara risk grubundayım biliyorum ama ense burun ölçülerinden anlayan var mı? https://imgyukle.com/i/HAxRa6
Emel38 bebeklerim2 riskiniz yok.yastan dolayı risklisiniz sınırda yani ..yinede doktorunuz daha iyi bilir..🙂
Emel38 bebeklerim2 ense kalınlığı ve burun var yada yok demediler mi? Ben kan sonuçlarınız için demiştim
nurdane3504 bebeklerim2 ense ve burun kemiği ultrasonda söylenir zaten doktor bana önce ultrasonla baktı normal dedi sonra kan testi verdim başka bı kağıt daha vermeleri gerekirdi orada yazar ense kalınlığı falan bende öyle yapıldı 1.2 yazıyordu hatta
bebeklerim2 Emel38 kafam o kadar dağılmıştıki stajer doktora denk geldi direk riskli down sendromu olabilir eşinle konuşun karar verin diyince dünya başıma yıkıldı soru bile soramadım şimdi detaylı ulturasonu bekliyorum