Nasibim ben gebe kaldığım günden beri erkek olduğunu hissediyordum. Normalde kız çocuk çok istememize rağmen, hiç kız olduğunu düşünmedim ama çevremdeki herkes belirtilerimden kız bebek olduğunu düşündüklerini söylüyordu. Oğlumuz oluyor, tesadüf de olabilir tabiki 🍀