Dün doktora gittim 11+6 günlük bebiş iyi herşey yolunda ama yer çekiminden dolayı uzun ayakta kalma yorulmaya bağlı aşağıda olduğunu söyledi doktorum . Dinlenme ve prosesten devam et dedi . Yolculuk yapmıştım ondan da kaynaklı olabilir dedi . Yolculuk sonrası biraz evde de genel yoruldum . 3-4 gün dinlenmemi söyledi . Birde bebek suyu biraz az dedi . Artırmak için su içmemi söyledi . Böyle ilk zamanlar suyu az problemi yaşayan oldu mu .