EsinKaraglle Selam kızlar. 37.haftaya girdik bugün otururken yatarken vs bişey yok ama yürürken alt kısımda çok şiddetli değil ama rahatsız edici sızılar oluyo bazen. Sizde de oluyo mu?
Bulutrabia EsinKaraglle bende 37 haftamdayim benimde yururken degil.de otururken ayaga kalkarken sizliyo
Bulutrabia EsinKaraglle benim randevumda yarin. Ama benim uc gunduhafta gecmeyen bel agrjm var kasigima da vuruyo bugun ara ara