Tkurnaz Günaydın😊 bebeğim için isme özel hastane çıkışı yaptırmak istiyorum normalinde Tuğbakuğu diye bir sayfa var orayı beğeniyorum ancak fiyatları yüksek sizin beğendiğiniz kaliteli bir sayfa var mı şimdiden teşekkür ederim
Mdnyldz Tkurnaz Merhaba ben instagramda @butikbebecik sayfasına yaptırdım 11li hastane çıkışı 150tl ye maal oldu
Ebrumihrimah Tkurnaz nerminin nakış dünyası 10 lu hast çıkışı 180 yapanlar çok memnun bende ileriki zamanlarda yaptiricam inşallah 🙏
Purpura26 Tkurnaz Ya ben hastane çıkışı olayını tam çözemedim. Acaba hemşireye mi veriliyor giydirmesi için yoksa eve getirirken mi giydiriliyor 😃
ssnnmmm Tkurnaz kar bebe sayfasından yaptırmıştı ablam sonradan ismi bebegon oldu sanırım tulum şapka eldiven 60
Gigy Mdnyldz gayet güzel görünüyor çok iyi fiyatı ,aynı Tuğba kuğu gibi modelleri 230 TL çok geliyor bana açıkçası bir de sonra giyilmeyecek büyüyünce , burası hem uygun hem güzelmiş teşekkürler 🌸
Kelebekdegilkepenek Purpura26 bende merak ediyorum, o kadar isimli zıbın yaptıran var ve instagramda da birsürü doğum videosu denk geliyo ama hiçbirinde isimli zıbın giyen bebek görmedim 😂 bu kadar isimli zıbın nereye gidiyo 😂
Tkurnaz Purpura26 aslında pekte bir anlamı yok ben ilk bebeğimde hemşireye başka kıyafet vermiştim çünkü kirli oldukları İçin kıyafet kan felan olmuştu daha sonra fotoğraf felan çekinirken kullanmak İçin yoksa başka bi anlamı yok bence
Kelebekdegilkepenek bende instada aymira tasarımı takip ediyorum, 11 li seti 170 tl ye yapıyor,. baskı değil herşeyi nakış olarak, baskılarda diğer sayfalarda aynı fiyat ama hangisi yıkandıktan sonra daha sağlıklı olur bilemiyorum
nurdane3504 Kelebekdegilkepenek nakış tavsiye etmiyorlar ama bebgi tahriş ediyormuş bana da kuzenim söyledi bende direk baskılı bakmaya başladım
nurdane3504 Tkurnaz bende butikbebecige baktım dediğiniz bana da pahalı geldi ilk isimli yaptırmak istiyorum hatıra kalsın diye oradan yaptırıcam sanırım fiyatı da uygun geldi bana
Damlahtp Tkurnaz merhaba bende tuğba kuğudan vazgeçtim tavsşye ğzerine uniqondan yaptırıdm tabi daha gelmedi ama memnun kalan çok
egesmom Tkurnaz ben nakış sepeti diye bir sayfaya sipariş verdim sepet içinde çok şık modelleri var fiyatı 375 tl🙏🏽🙏🏽
Melek-16 Uniqon’dan yaptıracağım bende. İnstagram butiklerine güvenmiyorum pek. Uniqon’un tasarımları da çok şık