Artık gerçekten yazcam çünkü bu kaçınca yani ben 19 haftalık hamileyim medipol çamlıca ayşe kavasoğluna gidiyorum ama 5 haftadır ne zaman arasam randevuyu veriyolar ama randevu dan 1 gün önce yada 1 saat önce ya doktor fazla nöbet yaptı izinde ya ameliyatı var hizmet veremicek artık gerçekten kabak tadı verdi değiştiriyorum doktor da hastane de bana fikir verir misin ümraniye çevresi iyi bi kadın doğum doktoru eva klinik şükran akalın duydum ama siz ne dersiniz🤔