Anneler dün gece 9da normal doğumla doğum yaptım çok uzun sürdü sabah 11de başladık sancılara neyse ben ikinamadim maalesef doğumda çok zorlandım dikisliyim suan acılarım var zaten çocuğumun sessiz doğduğunu fark ettim yenidoğana yatırmislar çıplak şekilde oksijensiz kaldığı için.. 3 günlüğüne şehir hastanesine sevk ettiler beyinde bir hasar var mı diye nolur dua edin bit sıkıntı olmasın daha 1 kere yüzünü göremedim , ayrıca bu duruma yakın durum yaşayan birileri var mı nolur sizce doktor gondermeden önce iyi ağlayıp nefes alması yerinde ama biz yine de kontrol ettirelim dedi