KdryFth Herkese hayırlı cumalar🌹bugun test yaptım negatif.Sanırım bundan sonra pozitife dönmesi imkamsız gibi…Sizce bi kaç gun daha bekleyip yapsam mı ikinci testi
kardelen214 KdryFth hayrlı cumalar canım kaçını gününde olduğun önemli dikkatli bak silik de olsa olablr
Gunleridag KdryFth canım benimde dün 14.günümdü kanda negatif çıktı 🙄 bugün 15.günü hiç adet olacak gibime değilim.
KdryFth Gunleridag bende var belirtiler ya bide bence anlıyor insan adet olacağını …hayırlısı inş olmazsın sen🌹
Zeynepmerve15 KdryFth inşallah pozitife dönüşür belkide geç döllenme dir 🍀 benim yarın çatlatma iğnesinin 14. Günü bende sabah test yapacağım heyecanlıyım hakkımızda hayırlısı
Gunleridag Zeynepmerve15 dün o kadar çok araştırdım ki canım sanmıyorum artık. Genelde 14-15 gün kanda net oluyormuş bende kandan baktırmıştım negatifti. Bir an evvel adet olmak ve diğer denemeye başlamak istiyorum artık.