Smysmysmy Oznur_08 ben aç gitmiştim bebek kıpırdamadığı için gidip bişeyler yememi öyle gelmemi söykediler o yüzden tok git
Mhnds Bende 8 haftalık oldum bir ay sonra gel dedi doktor ikili taramada ne yapılıyor ki detaylı ultrason mu ve kan örneğimi sadece
Hatice9620 Mhnds detaylı ultrason farklı canım o 20. Haftadan sonra yapılıyor sadece doktorun normal ultrasonda bebeğin ense kalınlığına bakıyor ve kan veriyorsun bu kadar
Asyaerciyes Hatice9620 20 değil 12. Veya 14 haftalar arası gidiliyor sanırım şeker yüklemesi o aralar yapılıyor