Buse36 Ablam doğum yaptı bebeğimiz diskisini yemiş suan küvette bu durumla karşılaşanlar var mi acaba bi sıkıntı olur mu suan antibiyotik veriyorlar
Cramel Buse36 karşılaşmadım ama enfeksiyon falan varmı ona bakıyorlar canım inşallah bir sıkıntı olmadan atlatırsınız
Mom8 Buse36 o enfeksiyonu bir şekilde atması lazım canım bebeğin enfeksiyon tehlikeli baya o sebeple doktor kontrolünde olması daha iyi birde kaçıncı haftada doğum yaptı ablan normalde haftası geçince bu sıkıntı olmasın diye sezeryana almıyorlar doktorlar.normalde
Littlespy Buse36 eşimin 3 yeğeni de anne karnında kakişini yedi, üçü de şu an maşallah çok sağlıklı ve çok iştahlılar 🤭 içiniz rahat olsun kısa sürede toparlanıyorlar ve hemen eve geçiyorlar 🙃
Buse36 Mom8 haftası geçmedi doğum evresinde yemiş tam gününü doldurdu öyle yaptı ama neden böyle oldu anlamadık
Mom8 Buse36 40. Hafta ve sonrasında bu sıkıntının yaşanma ihtimali çok yüksek oluyor malesef ama telaş yapmayın bence şuan kontrol altında nasılsa antibiyotikte veriliyor toparlar hemen hiç telaş etmeyin
Prensesinannesi26 Buse36 genelde 40 be üstünde doğum yapanda olabiliyor benimde arkadaşım 40.haftada diski yeme ihtimaline karşı bebegin hemen sezeryan almışlardı iciniz rahat tütün antibiyotikle atlatır rabbim şifa versin
Kosemen54 Benim yeğenim öyleydi bize öyle kotu konuştular ki biz heralde öldü dedik ama öyle bir şey olmadi cok şükür tam hatirlamiykrum ama 1 hafta galiba kuvezde yattı sonra aldik suan 3 yaşına giricek sen benden beter sağlıklı yani