Deniz95 anladım durumunuzu hocam, siz doğumdan sonraki 8 haftalık analık izninizi kullanamıyorsunuz bu durumda, zaten yaz tatili olduğu için. O bi gidiyor. Sonrasında 8 hafta biter seminer dönemi başlamış olursa tabi doğum öncesi çalıştığınız beş hafta izninizi kullanırsınız. Zaten yaz tatiline denk gelmese de mantık aynı. Doğumdan sonra önce yasal 8 haftalık iznimizi bitiriyoruz. Sonrasında eğer 32-37 arası çalıştıysak, o beş haftanın izni başlıyor.