Burcu3506 öncelikle adet bitiminden sonra sıcak su ile banyo yapmayı düşünüyorum, hamam mesela yumurtalara iyi geliyormuş şu an öyle bir imkan olmadığı için evde uygulayabildiğimiz kadar artık. Sonra bu sıcak duştan çıkınca bele yakı yapıştır dediler, normalde böyle şeylere inanmam ama kürtajdan sonra çok üşütmüşüm sanırım içim hala üşüyor mesela bunu denemeyi düşünüyorum. Bal-tarçın-çörekotu-polen karışımı varmış bunu yapıp sabah akşam aç karnına yemeyi denicem. Sütlü kahve içiyorum onun çok etkisi olduğunu zannetmiyorum ama onu da 2-3 günde bire düşürücem. Sağlıklı beslenmeye çalışcam, günlük olmasa bile güzel havalarda 30-40 dk yürümeyi düşünüyorum çünkü yumurtalara bu da iyi geliyormuş. Bir de enfeksiyondan korunmak için antibiyotiğim bitince kızılcık suyuna başlıcam enfeksiyon da gebeliğe engel bir durum oluşturuyor. Yumurtlama gününe denk gelirsem 1-2 gün evde dinlenmeyi düşünüyorum kendimi yormamaya çalışcam ve avokado tüketmeyi düşünüyorum, kürtajdan sonra çok yemiştim biraz soğumuştum ama rahmin toparlanmasına çok faydalı bir yiyecek ve yeni öğrendim bebeğin tutunması için de çok faydalıymış. Bunlar dışında takdir Allahtan, mümkün olduğunca foruma da girmeyip evde el işi vs kafamı oyalayacak şeylerle zaman geçirmeyi düşünüyorum çünkü ne kadar çok düşünürsem o kadar çok engel çıkıyor karşıma. Ben sağlık için elimden geleni yapayım gerisi Allaha kalsın diyorum. İnşallah bu yazdıklarımın içinden işine yarayacak şeyler olur🙏🏼