5 gün önce doğum yaptım. Sezeryan ile. 7.5 aylık doğdu. Pompa ile süt sagarken sol meme ucunda tomurcuk şişiyor ve süt gelmiyor. Var ama gelmiyor. Şişti ve agri çok var. Sağ göğsüm de bir sorun yok. Akışı güzel normal . Ama solda hafif sagsam bile meme ucum beyaz oluyor kan yok oluyor sanki ve ucunda küçük tomurcuk çıkıyor sanki sutun disari çıkmasını engelliyor yardımcı olurmusunuz acaba onu patlatsam düzelir mi:😢